• وبلاگ : بشير
  • يادداشت : جايگاه تربيت در نظام فکري مرحوم عين ـ صاد/روش­هاي تربيتي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام

    اگر ميخواهيد آدرس وبلاگ خود را رايگان عوض کرده

    و با پسوند دات کام مطالب وبلاگ خود را ببينيد و به دوستان خود معرفي کنيد به سايت

    WWW.33IR.Com

    برويد و يک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد آدرس وبلاگ خود را بدهيد و.... از امکانات رايگان ستفاده کنيد

    ثبت دامنه رايگان داتکام براي اولين بار در ايران

    + علي پسر دريا 
    سلام. تبريك ميگويم كه هستند كساني كه از همه بزارهاي موجود براي تبيين و نشر افكار و آثار استاد صفايي استفاده مي كنند. شروع كردم به مطالعه نوشته هايتان . گر چه يكباره شروع كرده ايد و نمي دانم چه انگيزه و تشويقي شما را به انتشار افكارتان درباره اقاي صفايي و افكار ايشان در اينترنت وا داشته است اما در قابل تمجيد است.
    گر چه اگر مي شد فضايي به وجود بيايد كه بنا به نياز فضاي وبلاگي ادم ها نه با انبوهي از اطلاعات بمباران شودند و نه از زيادي آن بالا بياورند بلكه بنا به نياز و سوالشان به جواب خود برسند خيلي خوب مي شد. سايت ها و وبلاگ هايي هستند كه كارشان مطرح كردن سوال ها هست اما جوابهايشان آنقدر سطحي هست كه تاثيري بر جاي نگذارد. جواب ها و داشته هاي عميق در افكار آقاي صفايي ضرورت استفاده از شيوه هاي حاكم بر محيط اينترنت را هم مي طلبد. در كل باز هم خسته نباشد.

    پاسخ

    با سلام و تشکر از اظهار نظر جنابعالي بايد بگويم که اين مقاله براي ارايه در همايش بررسي انديشه هاي تربيتي آن مرحوم که در روز دوشنبه گذشته در تالار علامه اميني دانشگاه تهران برگزار شد آماده شده بود ولي به علت کثرت مقالاتي که برتر از اين مقاله تشخيص داده شد در آن محفل روحاني _پژوهشي امکان ارايه فراهم نشد لذا به اين صورت ارايه شد تا حداقل اداي ديني به آن عزيز سفرکرده واستاد گرامي شده باشد. موفق باشيد.